Trwa ładowanie...

Media, Sztuka, Reklama

 

18

kategoria: Świadomi odbiorcy
otagowano:
pokaż więcej

Miasto na sprzedaż w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie:

Zobacz więcej z kategorii Świadomi odbiorcy

podobne materiały

Dennis Abbott o edukacji medialnej i filmowej

Dennis Abbott o edukacji medialnej i filmowej

Rzecznik Komisji Europejskiej ds. Edukacji, Kultury i Mediów mówi jak rozumie edukację medialną.

materiał wideo

45

Ukryty przekaz reklamowy

Celem każdej reklamy jest skuteczna perswazja. Cel ten można osiągnąć w rozmaity sposób: obiecując spektakularne efekty wykorzystania reklamowanego produktu, odwołując się do wartości, które ceni odbiorca lub - poprzez ukrycie istoty przekazu...

materiał tekstowy

22

kategoria: Świadomi odbiorcy

Democracy Now!

Democracy Now!

Amy Goodman spotka się z polską publicznością w piątek, 22 listopada o godz. 19.00 w barStudio w PKiN. Wygłosi wykład „Niezależne media w czasach wojen i zmian klimatycznych”, weźmie udział w dyskusji o współczesnych mediach, podzieli się obserwacjami ze Szczytu Klimatycznego ONZ w Warszawie, którego jest gościem. Spotkanie jest pierwszym z wydarzeń zapowiadających Big Book Festival 2014. Wykład i dyskusja odbędą się w języku angielskim.

materiał tekstowy

19