Cropped image of business man driving car

Luksusowa marka samochodu dla biznesmena

Biznes

Każdy biznesmen prędzej lub później staje przed dylematem wyboru odpowiedniego samochodu. Praktycznie każdy koncern samochodowy posiada w swojej ofercie przynajmniej jeden model luksusowego samochodu z najwyższej półki.

Czym się kierować przy wyborze samochodu dla biznesmena?

Kryterium stawianym na pierwszym miejscu powinno być bezpieczeństwo. Drugi ważny element to wygoda i komfort jazdy. W następnej kolejności powinien być prestiż i bogactwo dodatków.

Zazwyczaj samochody klasy biznes w wyposażeniu posiadają cała gamę mniej lub bardziej przydatnych dodatkowych akcesoriów.

Reprezentacyjne auto biznesmena jest odpowiednio duże, a to już wypełnia warunki związane z bezpieczeństwem i wygodą. Te dwa elementy są bardzo istotne zwłaszcza przy pokonywaniu częstych i dalekich podróży.

Prestiż

Im wyższe zajmowane stanowisko w hierarchii biznesowej tym bardziej okazałe i prestiżowe jest auto. W prestiżu dużą role odgrywa kolor samochodu, im wyższy tym ciemniejszy pożądany jest kolor. Na samym szczycie najczęściej jest kolor czarny. I właśnie w takich kolorach główne marki proponują najbardziej luksusowe limuzyny.

Najpopularniejsze marki luksusowych samochodów.

Według badań przeprowadzanych przez specjalistyczne firmy z branży motoryzacyjnej wynika, że od lat niesłabnącą popularnością cieszą się poczciwe Mercedesy.

Drugim często wybieranym autem premium dla biznesmena jest Audi.

Na trzeciej pozycji Lexus.

Następne w kolejności jest Volvo, BMW.

Co do konkretnego modelu auta w wersji luksus u poszczególnych konkurentów zdania są podzielone. Nie zmienia to faktu, że w świecie biznesu istnieje swoista hierarchia, im wyższe zajmowane stanowisko tym lepszy, wyższy model spośród aut premium.

Czy w każdej profesji jest tak samo?

Bywa z tym różnie. Najbardziej luksusowe duże czarne limuzyny preferują biznesmeni związani z finansami, ubezpieczeniami, prawem, marketingiem i dużymi ponadnarodowymi korporacjami.

Dość specyficznie i nieco inaczej jest z branżami mniej dystyngowanymi, takimi jak sport, reklama, gdzie często popularne są luksusowe sportowe samochody premium.